S.T.A.L.K.E.R. 2 приніс прибуток за перші півтори доби – Максим Кріппа про досягнення гри

S.T.A.L.K.E.R. 2 встановив рекорд продажів за першу добу / Фото: відкриті джерела

Вихід S.T.A.L.K.E.R. 2 став історичною подією для індустрії відеоігор. Лише за перші півтори доби після релізу гра змогла вийти в прибуток, що підтвердило високий рівень очікувань і зацікавленості аудиторії. Більше мільйона копій було продано у першу добу, що перевершило навіть найоптимістичніші прогнози.

За словами власника GSC Game World Максима Кріппи, фундамент успіху гри закладений у гармонійному поєднанні класичної атмосфери культового S.T.A.L.K.E.R. та сучасних технологічних рішень. «Головним нашим завданням було зберегти дух оригіналу, водночас піднявши якість графіки, геймплею та інтерактивних елементів на новий рівень», – зазначив Кріппа у коментарі для Forbes Ukraine.

Розробка проєкту стала викликом для студії, особливо після переходу GSC Game World під керівництво Максима Кріппи у 2020 році. Попри труднощі, інвестиції у команду та технології дозволили не тільки стабілізувати роботу компанії, а й значно розширити штат. Наразі у GSC Game World працює 470 спеціалістів, з яких 270 знаходяться в Україні. Завдяки впровадженню передових рішень у сфері візуалізації, фізики та штучного інтелекту, гра отримала високу оцінку серед гравців і критиків.

Популярність S.T.A.L.K.E.R. 2 вийшла далеко за межі продажів. Гра стала хітом серед стрімерів: за перший місяць на платформі Twitch контент, пов’язаний із нею, зібрав понад 20 мільйонів годин переглядів. Такий інтерес свідчить про сильний вплив франшизи на глобальний ринок відеоігор.

Бізнесмен Максим Кріппа / Фото: Forbes
Бізнесмен Максим Кріппа / Фото: Forbes

Бізнесмен Максим Кріппа наголосив, що досягнення проєкту стало можливим завдяки злагодженій роботі всієї команди. «Це не просто комерційний успіх – це важливий етап для всього українського геймдеву», – зазначив він.

Результати релізу S.T.A.L.K.E.R. 2 не лише зміцнили позиції GSC Game World на міжнародній арені, а й відкрили перед компанією нові можливості. Гра довела, що українські розробники здатні створювати конкурентоспроможні проєкти світового рівня, привертаючи увагу мільйонів гравців по всьому світу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *